info@onceuponabrand.be
Marcel Thirylaan 22 bus 11
1200 Brussel
Marie-Anne De Temmerman
BE 0673.691.229
Tel. : 00 32 (0)477 48 48 10
Fax : 00 32 (0)2 772 50 33
info@onceuponabrand.be
Marcel Thirylaan 22 bus 11
1200 Brussel
Tel. : 00 32 (0)477 48 48 10
Once upon a brand, een team van redactionele professionals, experts op het vlak van Storytelling, ten dienste van uw merken en communities...
Als marketeer was ik soms gefrustreerd door de beperkte impact (in de tijd) van mijn marketingacties. Ik ontdekte de betekenis van het buikgevoel, leerde vertrouwen op mijn instinct en ontwikkelde het vermogen om in de huid van de eindgebruiker te kruipen. Om dit op een geloofwaardige en authentieke manier te doen, moet je de consument door en door kennen, zijn behoeften anticiperen, het volledige palet van zijn drijfveren snappen en zijn reacties voorspellen. Zijn humor delen, zijn passies begrijpen en… dezelfde taal spreken! Klinkt evident, toch? Even vanzelfsprekend als het samenstellen van ad hoc teams in functie van verschillende doelgroepen.
Als marketeer lukte het me niet altijd om duurzame relaties op te bouwen met de traditionele middelen. Een belangrijke zet is Storytelling, de kunst om een goed verhaal te vertellen. Met passie en emotie, die de mensen in hun hart raakt. Met relevante informatie, die hen in hun keuzes bevestigt. En gebruik makend van de juiste communicatiekanalen. Geloof me, dat is een echte kunst!
Met de opmars van het mobiele internet en web 3.0 (vandaag is iederéén een potentiële content-uitgever), blijkt Storytelling, mits goed gekaderd en met de juiste focus, de oplossing bij uitstek om merken, ondernemingen, organisaties en overheden in de kijker te zetten.
Laat me dat even concreet uitleggen. Marketingstrategie is mijn beroep, en ik heb veel ervaring in FMCG en Media. Ik stelde een uniek panel van Belgische experts samen. Hoofdredacteuren, schrijvers, journalisten, designers, vertalers, scenaristen, historici, webmasters, content marketeers en specialisten in digitalisatie… Ze trekken allemaal aan hetzelfde touw en werken samen in functie van uw strategische doelstellingen en de noden van uw doelgroepen en communities.
We zijn meer dan een groep creatievelingen met ervaring in content, communicatie en advertentie. We zijn niet enkel marketeers die goede content maken. Storytelling zit in ons dagelijks leven verweven, en we hebben alle aanverwante beroepen onder de knie: strategie, marketing, sociale Media, druk en distributie. Dat hebben we meermaals bewezen.
Communicatieplannen en content strategieën, die hebt u waarschijnlijk al (*). Wij hertekenen ze dankzij een vernieuwende aanpak, met tools uit de mediawereld. Met onze ervaring op het vlak van ontwerp, productie en verspreiding van content, helpen we u aan het beste verhaal om uw merk te versterken, zoals journalisten dat dagelijks in redacties doen. We genereren het engagement en de trouw van een gebruikersgroep, net zoals Media dat met hun eigen communities doen.
(*) En als dat niet het geval is, dan kan Once upon a brand ook daarbij helpen.
Kiezen voor Once upon a brand is kiezen voor kwaliteit bij elke stap van het proces. Met de optimale inzet van een flexibel en ervaren team: dat scheelt een aanzienlijke slok op de borrel wat het eindbudget betreft! Wij staan voor een duurzame relatie met uw doelgroep of community. En voor persoonlijke service aan onze klanten: warm, menselijk en doeltreffend!